Przejdź do głównej zawartości

Powerbank TUXINSUN 20000mAh 22.5W - PD3.0, QC4.0

Powerbank TUXINSUN 20000mAh 22.5W - PD3.0, QC4.0, 3 wyjścia, cyfrowy wyświetlacz

Deklarowane pojemności wg producenta

Zmierzona pojemność rzeczywista pod obciążeniem 5W korzystając z wyjścia USB-A 5V 6918 mAH / 32433 mWh z deklarowanych 12500 mAh.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

SIEMENS EQ7 / EQ5 ZATYKAJĄCA SIĘ WYLEWKA KAWY

Jeśli jesteś posiadaczem ekspresu automatycznego marki Siemens z serii EQ to pewnie prędzej czy później będziesz miał problem z zatykającym się wylotem kawy. Można przetykać dziurki czymś cienkim np. kawałkiem druta lub wykałaczką ale takie rozwiązanie pomaga na chwilę albo w ogóle. Jedyne słuszne rozwiązanie to zaopatrzenie się w 3 cienkie śrubokręty. Patrząc od spodu widać otwory, w które należy je dosyć głęboko włożyć a następnie podważając wyciągnąć wylewkę. Do wylewki podłączony będzie wężyk, który należy wyciągnąć jednocześnie uważając żeby nie wciągnęło go do środka ekspresu bo będzie problem z jego wyciągnięciem. Zdemontowanej puszki niestety nie da się otworzyć bez rozcinania. Mając w ręku zdemontowaną część można przejść do skutecznego rozwiązania problemu nielecącej kawy.  Najprostsze i najskuteczniejsze rozwiązanie to przewiercenie na wylot krzyżyków, które znajdują się w otworach. Trudno powiedzieć po co one tam w ogóle są? Chyba tylko po to, żeby się ...

Convoy S2+ SST20 na rower

Zimno, ciemno, więc trzeba było zamontować na rowerze drugiego Convoya S2+. W ramach testu wydrukowałem dwa daszki z Thingiverse zapobiegające oślepianiu osób z przeciwka. Podklejone od środka folią aluminiową, nie miałem ładnej jednolitej więc poszła spożywcza we wzorki. Obydwa Convoye wyposażone w diodę SST20. Dzięki podklejonej folii aluminiowej na daszkach więcej światła jest bezpośrednio przed rowerem. Convoy S2+ SST20 reflektor OP + daszek Dla porównania latarka bez daszka tylko z reflektorem OP \ Convoy S2+ SST20 soczewka 40 stopni + daszek  Dla porównania latarka bez daszka tylko z soczewką W przypadku wyżej wymienionych Convoyów z optyką 40 stopni oraz reflektorem OP, bez daszków lepiej jeździ mi się na reflektorze OP niż z soczewką 40 stopni. Soczewka zapewnia dosyć równomierne rozłożenie światła co wiąże się z wrażeniem, że jest go mniej niż z reflektora OP. Z reflektora OP uzyskujemy większy zasięg z bardziej oświetlonym środkiem. W przypadku jednej latarki na kierownic...